اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۰۸۷۹

ادعای جنجالی کارشناس قطری درباره گل سوم عنابی‌ها درست است؟

ادعای جنجالی کارشناس قطری درباره گل سوم عنابی‌ها درست است؟
کارشناس داوری کشورمان در خصوص یک شایعه پس از بازی ایران و قطر، توضیحاتی را ارائه کرد.
۱۹:۲۹ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
وانانیوز|

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در حالی مقابل قطر با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد که پس از گذشت ۲ روز از این بازی یک کارشناس قطری با انتشار تصاویری جنجالی مدعی شد گل سوم قطر به ایران در شرایط آفساید زده شده است.

گفتنی است زمانیکه قطر گل سوم را مقابل ایران به ثمر رساند سیستم کمک داور ویدیویی این صحنه را بازبینی کرد و مشخص شد که پس از ارسال اکرم عفیف، معز علی زننده گل قطری‌ها در حالیکه رامین رضاییان آفساید را پر کرده توپ را به گل تبدیل کرده است اما اکنون با مدارکی که کارشناس قطری در فضای مجازی منتشر کرده شائبه بزرگی در این خصوص بوجود آورده است.

علی میرزابیگی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد این موضوع گفت: نمی‌دانم این کارشناس طبق چه مستنداتی چنین ادعایی کرده و خیلی بعید است AFC و فدراسیون قطر بخواهند با حیثیت خود به این شکل بازی کنند. زیرا در آینده همه مسائل روشن می‌شود.  پروسه بررسی آن صحنه یک دقیقه هم طول نکشیده و طبیعی است در چنین زمانی نمی‌توان تصاویر هوش مصنوعی را جا به جا و دستکاری کرد. بهتر است ما هم دنبال این بازی‌های رسانه‌ای نرویم زیرا تغییری در این شکست تلخ ایجاد نمی‌کند. ضمن اینکه تمام تصاویر و مستندات اتاق VAR باید در اختیار AFC قرار بگیرد و بعید می‌دانم اظهارات این فرد سندیتی داشته باشد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین